Klacht: Niet leveren digitaal lesmateriaal

op 11 september 2017 over VanDijk in de categorie Boekhandel

Nu 6 jaar ervaring met van Dijk educatie en helaas is het nog geen enkel jaar goed gegaan! Dit jaar zijn zelfs de digitale leermiddelen niet op tijd geleverd waarschijnlijk door een gezamenlijk mailadres van broer en zus, aldus van Dijk. Na nieuw emailadres gegeven te hebben zou het met 5 werkdagen beschikbaar moeten zijn en dat is nu 10 werkdagen geleden. Bij van Dijk verwachten ze week 38, echt geweldig wanneer je in je eindexamenjaar zit!
Bij mijn dochter 3e jaar op rij geen levering van wiskunde (heeft zelfs een jaar zonder lesmateriaal moeten doen en van kopietjes moeten werken) Schandalig!!!

Onmiddelijke levering benodigde lesmiddelen van beide kinderen!!

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar VanDijk over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door VanDijk in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat VanDijk een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

VanDijk

Heeft op 12 september 2017 om 09:35 geantwoord

Beste Hetmoeras,

Naar aanleiding van uw reactie kunnen wij meedelen dat het inderdaad problemen geeft met digitaal lesmateriaal wanneer 2 leerlingen hetzelfde e-mailadres gebruiken. Wij hebben uw melding inmiddels bij onze digitale afdeling gelegd en wij gaan ervan uit dat zowel uw zoon als dochter vandaag probleemloos gebruik kan maken van het digitale lesmateriaal.

Onze excuses voor het ongemak.

Vriendelijke groet,
Janet
Afdeling klantenservice VanDijk.

Heeft op 12 september 2017 om 21:45 geantwoord

Voor zover heb is het digitale materiaal nog niet aan mijn zoon aangeboden,
wel aan mijn dochter vandaag.

Alle klachten die gemeld zijn door Hetmoeras