Klacht: Niet leveren binnen gestelde termijn

op 30 november 2016 over Rofra Home in de categorie Horeca

Op 27 mei 2016 kocht ik een tafel bij Rofra Home. Afgesproken was dat de tafel in week 38 geleverd zou worden. Op 26 oktober 2016 stelde ik Rofra Home schriftelijk ingebreke. Ik gaf Rofra Home de mogelijkheid om alsnog binnen twee weken dus voor 9 november 2016 te leveren. Op 31 oktober 2016 liet Rofra Home mij weten dat de tafel in week 45 geleverd zou worden. Op 1 november 2016 liet Rofra Home mij weten dat er geen reden was waarom de levertijd niet gehaald zou worden. Op 12 november 2016 liet ik Rofra Home vervolgens weten dat zij zowel de oorspronkelijke levertijd als de fatale termijn hadden overschreden en dat ik de overeenkomt bij deze had ontbonden en dat ik mijn aanbetaling binnen 10 werkdagen terug zou willen ontvangen. Op 16 november 2016 liet Rofra Home mij weten dat het transportbedrijf getracht zou hebben contact op te nemen. Op 18 november liet ik Rofra Home weten dat het transportbedrijf op geen enkele wijze contact met mij had gezocht. Tevens was er geen email, brief, sms oid gestuurd. Op 24 november verzocht ik Rofra om te bewijzen dat wel degelijk contact met mij was opgenomen. Op 24 november stuurde Rofra mij een overzicht. Belregistratie was niet gewaarmerkt evenals een email waarvan Rofra stelt dat deze verzonden zou zijn. Er was geen verzend of ontvangstbewijs meegestuurd. Rofra heeft daarmee valsheid in geschriften gepleegd. Daarnaast doet het overzicht er niet toe omdat dit alles van na de fatale termijn was. Dit alles liet ik Rofra Home weten. Vervolgens ontving ik enkel het bericht van Rofra dat ze nog wilde leveren. Hierop gaf ik aan dat dit te laat was. Fatale termijn overschreden en heb aangegeven dat ik de overeenkomst wilde ontbinden en mijn aanbetaling terug wilde. Vervolgens niks meer van Rofra gehoord. Heb nog nooit een bedrijf meegemaakt dat zo onklantvriendelijk is en dat zijn klanten probeert op te lichten.

Aanbetaling ad € 600,- terug ontvangen.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Rofra Home over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Naom