Klacht: niet leveren bestelling

op 09 september 2016 over Groupdeal in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

mijn bestelling word maar niet geleverd

Gewenste Oplossing:

als mijn bestelling geleverd word of terugbetaald is

Reactie van de melder van de klacht alfons herman

10 maanden geleden - zal heel blij zijn als mijn bestelling op juiste adres word geleverd alfons Herman kerkplein 7 bus 3 te 8870 izegem dank bij voorbaat

Reactie van de melder van de klacht alfons herman

10 maanden geleden - geen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Groupdeal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupdeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupdeal

Heeft op 13 september 2016 om 10:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer Herman,

Bedankt voor uw bericht.

Wat vervelend dat u de bestellingen niet heeft ontvangen.

Wij hebben namelijk ook een nazending voor u aangevraagd bij de leverancier.
Zij bevestigde dat zij het hebben opgestuurd. Erg vervelend dat u de nazending niet heeft ontvangen.

Wij zullen het aankoopbedrag terugstorten naar uw rekening.
Alles is zojuist doorgegeven aan de administratie en uw geld wordt z.s.m. teruggestort.

Uit veiligheidsoverwegingen wordt het bedrag altijd teruggestort naar dezelfde rekening / creditcard als waarmee de betaling is gedaan.

De bijschrijving zal afkomstig zijn van de stichting 'IcePay'. Indien u met iDeal heeft betaald staat het bedrag binnen vijf werkdagen op uw rekening. Creditcard bijschrijvingen zijn zichtbaar op uw volgende bankafschrift.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groeten,
Team GroupDeal

Alle klachten die gemeld zijn door alfons herman