Klacht: Niet leveren 4 bestelde swinger stoelen

op 16 maart 2017 over Groupdeal in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 22 januari jongstleden heb ik bij groupdeal 4 stoelen besteld en betaald, zo’n 320 Euro. Vorige week woensdag heb ik hierover een klacht geplaatst op deze site’, aangezien de stoelen maar niet geleverd worden. De volgende ochtend kreeg ik onderstaand antwoord:

Beste mevrouw, Wij vinden het ontzettend vervelend om te vernemen dat het zo lang moet duren voordat u uw bestelling binnen heeft! Onze oprechte excuses hiervoor. Wel moet u weten dat wij onze uiterste best hebben gedaan om met een passende oplossing te komen en vanmorgen hebben wij u daarom gemaild met de mededeling dat u uw stoelen binnen 5 werkdagen geleverd krijgt. Met vriendelijke groet, Team GroupDeal info@groupdeal.nl

Het is inmiddels al weer 5 werkdagen geleden en wederom geen stoelen. Weer een valse belofte van groupdeal!

Gewenste Oplossing:

Geen leugens meer, de werkelijk reden waarom mijn betaalde stoelen nog steeds niet geleverd zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupdeal

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupdeal nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Groupdeal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupdeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupdeal

Heeft op 21 maart 2017 om 13:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw van der Kort,

Jeetje, dit loopt wel erg uit de hand. Erg vervelend dat het zo moet lopen bij uw bestelling.
Wij waren er van overtuigd dat uw nazending binnen de genoemde vijf werkdagen bij u afgeleverd zouden zijn aangezien de leverancier dit expliciet over uw bestelling had gezegd.

Wat nu het geval is, is dat de leverancier aangeeft dat de stoelen helaas helemaal niet meer leverbaar zijn voorlopig..
U kunt er daarom voor kiezen om de geleverde stoelen kosteloos te retourneren (waarna u het aankoopbedrag op uw rekening teruggestort krijgt), of u behoudt de geleverde stoelen en u krijgt een gedeelte van het aankoopbedrag teruggestort.

Wij vernemen graag op info@groupdeal.nl waar uw voorkeur naar uitgaat.

Met vriendelijke groet,

Team GroupDeal
info@groupdeal.nl

Heeft op 21 maart 2017 om 15:57 geantwoord

Er is geen sprake van een nazending. Ik heb geen enkele stoel ontvangen. Ik hoef dus ook geen stoel(en) te retourneren. Het enige wat ik nu retour wil, is zo snel mogelijk mijn geld.

Reactie van de melder van de klacht Jacq1969

4 maanden geleden - In tegenstelling tot jullie bovenstaande bericht, zijn de stoelen zijn inmiddels toch gearriveerd met dank aan Monique Pieterson.

Alle klachten die gemeld zijn door Jacq1969