Klacht: Niet leveren

op 13 december 2017 over Dycla Living in de categorie Interieurbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

16 weken geleden een wijn cabinet besteld voor 80 euro maar nog steeds niet geleverd.
Na mails en voicemail berichten te hebben ingesproken te hebben nog steeds geen reactie gehad!!!

Gewenste Oplossing:

Als ze leveren...80 euro is voor mij een hoop geld!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dycla Living

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dycla Living nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dycla Living in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dycla Living een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dycla Living

Heeft op 14 augustus 2018 om 13:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Ingrid Dielissen