Klacht: niet leverbare lamp / tegoedbon essent 125 euro

op 04 juli 2012 over neckermann.com in de categorie Online Warenhuizen

Ik heb bij neckermann, omdat ik een waardebon had van 125 Euro (waarbij het te besteden bedrag 150 Euro moest zijn) Een WII gamen, besteld een wii tool en een lamp.waarbij het bedrag netjes boven de 150 Euro uit kwam, Na 3 weken kreeg ik een bericht dat de lamp NOG niet leverbaar was met als alternatief een of andere kroonluchter (totaal niet lijkend op de anderen lamp) Wij besloten af te wachten. Deze mail herhaalde zich nog een keer of 3 en toen kregen we de andere spullen geleverd. Vervolgens hebben we die mail van nog niet leverbaar nog 2 maal gehad en daarna kregen we het bericht dat de lamp niet meer te krijgen was. Prompt krijgen we een rekening met 5 euro termijn kosten. Hierover gereclameerd en de dame in kwestie noemde dat de kosten voor mensen die een rekening hadden. Nog een dag later 4-7 hierover teruggebeld, er was duidelijk een acceptgiro aan ons gericht zegt een mevrouw (Rian genaamd) nogal verbolgen dat we de tegoedbon maar op moeten sturen en dat alles naar rato wordt verrekend. Ik vertel haar dat ik het niet mee eens ben immers ik kan er niets aan doen dat de lamp niet te leveren is. Vervolgens bel ik de retour goederen lijk om de andere spullen retour te sturen (alles ligt nieuw in de kast voor ede verjaardag van mijn zoon die nog koen moet) De afdeling retour verbindt me door met klantenservice, ik krijg ene Antoinette aan de lijn en als ik het verhaal uitleg en vraag naar haar leidinggevende zegt ze: “Wat denk je wel dat die voor dit soort onnozelheid aan de telefoon komt”. Vervolgens gooit zij de hoorn op de haak!!!! Ik bel nog eens nu zelf ook geïrriteerd (Dora dit maal) en zij zegt dat ik toch wel moet begrijpen dat ik spullen van 2 maanden niet terug kan sturen en dat ik er maar iets bij moet bestellen tot 150 Euro (De bon is inmiddels verlopen). Als ik zeg dat ik niets meer bestel, de organisatie moe ben en geen zaken meer wil doen, verbreekt ook zij de verbinding.

Dat ik alle spullen terug mag sturen (ieder het zijne). Ik wil ook de bon best terug en ik verder door neckermann.com met rust gelaten wordt. Ik heb geen vertrouwen in deze logge organisatie en haar personeel. En tekens bellen met 0900-0644 a 10 ct per minuut, waarbij je door een doorkies-bandje en een liedje minimaal 2 minuten wordt bezig gehouden, is ook niet echt klantvriendelijk

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door neckermann.com in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat neckermann.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

neckermann.com

Heeft op 13 juli 2012 om 12:17 geantwoord

Beste Maarten Postma,

We hebben zojuist telefonisch contact met je gehad en hebben een afspraak gemaakt over je bestelling.
Heb je nog vragen, neem dan contact met ons op.

Françoise
Webcare team
neckermann.com

Alle klachten die gemeld zijn door maarten postma