Klacht: Niet leverbaar

op 05 augustus 2016 over Karwei in de categorie Bouwmarkten

Op maandag 1 augustus de folder van Karwei ontvangen. Tegen 15.00 uur heb ik telefonisch contact opgenomen met het filiaal in Hengelo om een paviljoen Ravenna te bestellen. Deze waren om 13.00 uur al uitverkocht. Op advies van filiaal Hengelo gebeld met de filialen Coevorden, Emmen en Ter Apel want daar zouden ze nog een voorraad hebben. Helaas waren ze bij deze filialen allemaal omstreeks 12.00 uur al uitverkocht. Uit pure wanhoop Nieuwegein gebeld want daar zou volgens de site van Karwei nog een voorraad zijn. Helaas…..uitverkocht. Na mijn beklag bij Karwei kreeg ik als antwoord dat de leverancier de aantallen niet kon leveren……..waarom dan in de folder en op hun site zetten…dit is misleiding…

Leveren van het gevraagde artikel tegen de prijs die in de folder staat

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Karwei over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Genux2410

3 maanden geleden - Tot op heden niets meer vernomen van Karwei. Schandalig

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Karwei in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Karwei een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Karwei

Heeft op 26 augustus 2016 om 09:53 geantwoord

De aanbieding was een opruiming van een oud seizoensartikel wat in 3 jaar slecht verkocht is en nu, ook voor ons een verrassing in, 1 dag de gehele voorraad verkocht. De voorraad was verdeeld over de bouwmarkten. Het artikel is uit de collectie. We vinden het spijtig dat het zo gelopen is.
This message is intended solely for the use of the individual(s) to whom it is addressed. Its contents, inclusive of any attachments, is confidential. No third-party rights shall come into existence on the basis thereof. If you are not the named addressee of this message please inform us and destroy this message without reading, using, copying or disclosing its contents to any other person

Heeft op 03 oktober 2016 om 20:43 geantwoord

Na 2 maanden nog steeds geen oplossing of tegemoetkoming. Liegen en bedriegen bij Karwei

Alle klachten die gemeld zijn door Genux2410