Klacht: niet legen groene container

op 22 mei 2021 over ROVA in de categorie Schoonmaakbedrijven

Op 22 mei 2021 zou de groene container moeten zijn geleegd. Dit is, ivm Pinksteren, een zaterdag. De container stond de gehele dag op de juiste plaats aangeboden. Ook andere containers zijn op die plek niet geleegd. Dit is de 2de keer in een kwartaal al betrof het vorige keer de plastic afval container.
Ik wil heel graag dat de container als nog wordt geleegd. Wat gaat u er aan doen dit op te lossen?
Verneem dat graag van u.
Fijn weekend. Grtz. Laurens Bruning

Als , zoals gevraagd, de container als nog wordt geleegd binnen enkele dagen na deze klacht.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ROVA over deze klacht.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ROVA nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door ROVA in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat ROVA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ROVA

Heeft op 25 mei 2021 om 12:59 geantwoord

Geachte heer Bruning,

We gaan dit voor u uitzoeken, graag vernemen wij van u vanaf welk tijdstip de container stond aangeboden en op welke aanbiedplek precies? Zodra wij uw antwoord hebben ontvangen sturen wij deze door aan de planning en kunnen zij verder uitzoeken waarin dit mis is gelopen.

Vriendelijke groet, ROVA Klantcontactcentrum.

Heeft op 25 mei 2021 om 14:34 geantwoord

Dat is reeds vermeld: 22 mei tussen 7 uur ochtend en 18 uur avond op de juiste plaats waar ie altijd staat.
Ik zou het fijn vinden als de container asap en iig binnen 2 werkdagen wordt geleegd

Bericht van ROVA

1 maand geleden - Geachte heer/mevrouw Bruning, Graag verneemt de planning van u op welke vaste plaats u de container altijd plaatst. In dit stuk zijn meerdere aanbiedplekken/straten mogelijk, vandaar dat ze dit nog graag van u vernemen. Vriendelijke groet, ROVA klantcontactcentrum

Reactie van de melder van de klacht l.bruning

1 maand geleden - Rameaustraat, hoek Wagnerstraat

Bericht van ROVA

1 maand geleden - Geachte heer Bruning, Ik heb een melding gemaakt van de niet geleegde container en de aanbiedlocatie. Als u niets van mij hoort mag u ervan uitgaan dat de container donderdag aanstaande wordt nageleegd tussen 07.30 en 20.00 uur.. Met vriendelijke groet, ROVA Klantcontactcentrum.

Reactie van de melder van de klacht l.bruning

1 maand geleden - Aan de Rameaustraat of aan het huis adres?

Alle klachten die gemeld zijn door l.bruning