Klacht: Niet leesbare persoonlijke code + foutmelding op contactformulier

op 22 april 2017 over Bladcadeau in de categorie Magazines

Ik heb een bladcadeau ontvangen. Na het weg krassen van de grijze laag (wat zeer moeizaam ging in vergelijking met andere producten met grijze laag) is de persoonlijke code onleesbaar waardoor ik hem niet activeren kan. Daarom ging ik op de site naar ‘contact’. Telefonisch was men niet bereikbaar, een email adres ontbreekt. In het contactformulier word je geacht om bij ‘vragen over bladcadeau’ de persoonlijke cadeau in te voeren. Aangezien ik deze niet lezen kan heb ik daarop de keuze ‘overige vragen’ geselecteerd. Na alles ingevuld te hebben waarachter een ster stond (en later ook alle overige vakken) bleef herhaald en herhaald de foutmelding komen ‘! verplicht vak’ zonder markering waar die zat. De telefonische klantenservice blijkt alleen door de week open (als ik zelf op het werk zit). Maar andere keuzes dan bellen of het (niet werkende) contactformulier invullen geeft bladcadeau niet. Slechte service. Geen bedrijf waar ik nog eens zaken mee doe of anderen op zal wijzen.

Als ik het cadeau dat ik gekregen heb kan gebruiken en een contact toegankelijk is

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bladcadeau in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bladcadeau een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bladcadeau

Heeft op 28 april 2017 om 14:35 geantwoord

Hallo Ciska,

Wat vervelend dat je het zo hebt ervaren. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Wij kunnen de foto helaas niet openen, maar ontvangen wel graag het nummer van de barcode en dan kijken wij het voor je na. Dit kan je mailen naar webcare.nl@sanoma.com. Alvast bedankt!

Sanoma Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door Klcht121