Klacht: niet leefbaar terrein dishoek

op 19 september 2017 over Roompot in de categorie Vakantieparken

hallo ik heb een klacht over de kampeer plekken van camping dishoek. Wij hebben een maand plek geboekt op het 400 nr veld nu is het slecht weer echter dit kan gebeuren in NL.
Wat ik niet acceptabel vind is dat je niet meer capabel bent om te kamperen onze voor tent staat 15 cm onder water /modder en dit komt niet via het dak maar via de grond. Het plek en veld staat volledig onder water modder.

Nu hebben wij vrienden uitgenodigd vorig weekend en op onze naam een plek gereserveerd voor hun deze mensen hebben een camper toen ze op het aangewezen plek reden zijn ze tot 50cm in de modder gezakt. Resultaat geen beweging meer in te krijgen, op mijn aandringen heeft de receptie uiteindelijk een traktor geregeld om de camper uit de modder te trekken. Dit is gelukt gelukkig maar de vrienden komen uit Duitsland en gingen zondag al weer terug kwalitatief hebben we niet veel kunnen genieten van elkaar.
Wat ons betreft hebben we helemaal niet kunnen genieten van ons plek continue natte voeten spullen onder de modder en de honden kunnen niet meer mee omdat we anders de caravan niet meer schoon krijgen.

Nu hebben we begrepen dat er niets meer aan onderhoud wordt gedaan omdat de camping op houd met bestaan in huidige vorm maar wij betalen nu wel vol tarief dit kan toch niet je hoort toch een terrein te draineren zodat dit niet kan gebeuren!

een groot deel/ of volledig som terug van onze betaalde maand waarvan we maar 2 dagen hebben kunnen genieten. en onze vrienden uit duitsland helemaal niet

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door edmonika