Klacht: niet ledigen en incompetent personeel

op 03 augustus 2017 over van Gansewinkel in de categorie Schoonmaakbedrijven

grijze container is niet geleegd er hangt een kaartje aan dat het niet geleegd is omdat het wiel kapot is? een uur ervoor was het wiel gewoon heel! men heeft de container wel 10 meter verplaatst en toen vol op de stoep gezet met kaartje eraan. Servicenummer gebeld, medewerker zegt U wordt vandaag teruggebeld wanneer de container geleegd wordt. aan het eind van de dag zelf maar teruggebeld en kreeg toen een ander verhaal te horen dat men binnen 24 uur na melding pas terugbelt. volgende dag weer gebeld met de vraag hoeveel uur er bij hen in 24 uur zat ik was in middels al 30 uur onderweg. Wederom een ander verhaal dat men pas na 48 uur terugbelt, maar dat ze de ophaaldienst zou zeggen de bak te legen en ze vroeg of ze me later op de dag terug mocht bellen. Tegen half vijf zelf maar weer gebeld en dit maal was het dat ze de ophaaldienst maar niet te pakken kreeg. Vanmorgen om elf uur maar met gemeente gebeld die vervolgens contact opnam met van gansewinkel en… jawel weer een ander verhaal ditmaal dat ze bij mij de hoorn neergelegd had omdat ik onvriendelijk was,(niet gebeurd) en dat de planning nog steeds geen contact had opgenomen met haar .en dat ze zeker contact opgingen nemen zodra de bak geleegd ging worden. Heel wat onzin dus in 48 uur tijd! Vreemd dat ze de bak 10 meter over straat rijden en dan vol op de stoep zetten terwijl ze hem ook in de arm hadden kunnen schuiven en kunnen legen! Het komt over als een winkel met wel heel veel domme gansen!

bak legen, excuus, en zorgen dat ze hun service verbeteren !

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over van Gansewinkel

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over van Gansewinkel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door r gastel