Klacht: opzegging contract

op 09 augustus 2017 over Direct PC in de categorie Computerwinkels

Bij bezoek door colporteur aan huis is een contract afgesloten.
DirectPC beloofde dat zij binnen 24 uur service zouden verlenen aan de PC in huis, gedaan door studenten. Verder zou hulp komen door firewall en virusscanners aan te brengen en ook helpen met eventueel het niet
begrijpen van programma’s. Heel veel beloofd!!
Met eerste probleem moest ik mijn PC aanzetten en wilden ze telefonisch
consult doen.Dit heb ik gewiegerd en gezegd dat dit zo niet afgesproken was. IK heb het contract opgezegd, maar dit kon niet volgens DirectPC en dat ik 1 jaar contractueel eraan vast zat.
Ik heb de €ect gestorneerd

Wij willen van het contract af omdat dit niet conform de afspraak met de
colporteur is.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Direct PC over deze klacht.

Bericht van Direct PC

3 maanden geleden - De heer Anneveld is op 19 juli 2017 lid geworden. Op 20 juli 2017 is hij door ons gebeld om alle gegevens te controleren. De wettelijke opzegtermijn om het contract te annuleren is 14 dagen na tekenen contract (uiterlijk 2 augustus 2017). Op 7 augustus 2017 om 9:58 uur heeft de heer Anneveld gebeld. Wij hebben telefonische hulp aangeboden. Dit wenste de heer Anneveld niet en wilde hulp aan huis. Daarom hadden wij hem aangeboden om op 8 augustus 2017 tussen 11 en 15 uur een monteur bij hem langs te sturen. Ook dit weigerde de heer Anneveld toen.

Reactie van de melder van de klacht peanneveld

2 maanden geleden - Ik enkele regeltjes mededelen op bovenstaand bericht DirectPC: DirectPC op de vingers getikt door de ACM Hoe betrouwbaar is is DirectPC zie KASSA consuwijzer.nl dmcc.nl/nieuws en etc. Mijn spreekwoord: het ligt altijd aan de viool, maar altijd aan de strijkstok

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Direct PC in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door peanneveld