Klacht: Niet kunnen reserveren

op 02 augustus 2020 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

hallo,

Al eerder heb ik via whatssapp contact proberen te voeren met een van jullie medewerkers omdat er 2 rekeningen van de maand mei en juni openstonden. Naar mijn idee moesten deze niet betaald worden door de corona ( want alles was dicht) en werd het gecompenseerd met iets waar jij voor gekozen had. Ik had geen toegang tot de club en moest daar op staande voet meteen betalen zonder eerst mijn workout te hebben gedaan. Ik vind dit belachelijk want ik kom hier al jaren. Vandaag wilde ik weer reserveren , tot dat er stond dat ik ALWEER een openstaande rekening heb staan van 1-8, die 26 euro bedraagt. Doe even normaal het is pas de 2e dag van de maand en ik moet al gelijk betalen, normaal is het tijd via automatische incasso. Ten tweede ik heb een normaal abbonement en nu moet ik 6 euro meer betalen omdat ik als compensatie van de corona een premium lidmaatschap heb gekozen? Ik vind dit niet klantvriendelijk en echt abnormaal van jullie. Graag hoor ik nu wel iets van jullie, dit is niet tof.

wanneer ik normaal kan reserveren , heel achterbaks dit

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 04 augustus 2020 om 09:22 geantwoord

Beste Nura,

Wat vervelend dat dit jou zo is overkomen, onze excuses hiervoor en voor de onduidelijkheid.

Wij zijn niet bereikbaar va Whatsapp, het nummer wat jij hebt geprobeerd te bereiken is van onze debiteurenadministratie dus zij kunnen jou ook niet verder helpen.
Ik zie dat jij hebt gekozen voor de compensatie optie Premium upgrade, hierbij betaal je de periode van sluiting door (15-3/30-4) en in ruil hiervoor wordt jouw lidmaatschap tot en met december geüpgraded naar een Premium lidmaatschap.
Er is mij opgevallen dat er een foutje in jouw lidmaatschap is gemaakt en dat er een betaalde versie van Yanga is toegevoegd, dit krijg je natuurlijk gratis bij de Premium upgrade dus dit heb ik per direct beëindigd en 4,33 euro voor jou in een tegoed gezet.

Nogmaals onze oprechte excuses voor dit ongemak.

Het Social Team van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door nuradogan