Klacht: Niet kunnen plaatsen van de gewenste reservering bij restaurant Altijd

op 08 oktober 2016 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al 2 dagen bezig, eerst via de online mogelijkheid. Daarna via de telefoon (maar deze medewerkster was zo onkundig, die wist zelfs niet dat je 2 bonnen kon combineren) en als laatste via de chat.
In alle gevallen kon het niet gereserveerd worden.
Via de site kon ik de gewenste datum van 14/10 om 19.30 uur wel reserveren , zowel voor 2 als voor 4 personen. Maar dan moest ik wel nieuwe groupons aanschaffen. Dat doe je natuurlijk niet.
Dus al met al, veel tijd, energie en frustratie over een reservering die gezellig en leuk behoort te zijn.

Gewenste Oplossing:

Laat Groupon maar terug komen met een nette oplossing of een net aanbod.

Ik heb er foto's van gemaakt, maar deze overschrijden de 2 mb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupon nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupon

Heeft op 13 oktober 2016 om 10:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Hersbach,

Vervelend om te vernemen dat u niet heeft kunnen reserveren.

Graag ontvangen wij de controle en groupon code's van uw vouchers zodat we het voor u kunnen nakijken.

Onze excuses voor het ongemak en ik hoop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Groupon Customer Support

Alle klachten die gemeld zijn door woef865@gmail.com