Klacht: niet kunnen overstappen

op 25 februari 2018 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Op 23/02/2018 reisden wij van A’dam Centraal richting Vlissingen. {17.34) Met enige vertraging vertrokken we. Normaal zouden we in Dordrecht overstappen op de sprinter naar Roosendaal, maar volgens de meldingen over werk aan het spoor vielen er sprinters uit (welke ?). Daarom reden we door naar Roosendaal om daar de sprinter richting Dordrecht te nemen en in Oudenbosch uit te stappen. De IC kwam aan, we staken het perron dwars over op een holletje, we stonden voor de sprinter, de deuren werden gesloten en hij reed weg. Zou service niet hoog in het vaandel van de NS moeten staan ? Dit temeer, omdat de aansluiting missen betekent een uur wachten op een winderig perron. De aansluiting van IC naar sprinter is op dit moment problematisch. Het zou prettig zijn als het personeel dat begreep en zich niet verschool achter de dienstregeling. Onderweg naar en van A’dam: geen dienstverlener gezien.

Communicatie tussen de treinen! Alleen kijken was in dit geval al genoeg.Een conducteur ziet de IC aankomen, wacht een halve minuut, want de overstap duurt heel kort en dan is iedereen tevreden. Nu hebben we extra kosten gemaakt door de bus naar Oudenbosch te nemen.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door geen flauw idee wat hier in te vullen