Klacht: niet kunnen invullen code

op 27 september 2016 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste meneer/ mevrouw

Het lukt niet de code in te vullen, bij het spel kraak en win.

Gewenste Oplossing:

Ik zou tevreden zijn als ik de code in kan vullen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Blokker over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Blokker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Blokker

Heeft op 27 september 2016 om 13:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw,

Welke code u niet in kon vullen is mij niet geheel duidelijk. Daarom heb ik u aangemeld voor de kraak& winactie. U ontvangt hier een bevestigings e-mail van met daarin de codes waarmee u mee speelt.

Mocht u verder nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u contact opnemen via e-mail, social media of telefoonnummer 0800-9131 (bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09:00-18:00 uur).

Met vriendelijke groet,

Saskia
Blokker webcare

Alle klachten die gemeld zijn door pijlmansusan