Klacht: niet kunnen inloggen/kortingscard

op 11 januari 2014 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Helaas al aantal dagen geprobeerd in te loggen,
als vaste klant, met verkregen brief met gegevens , hoe in te loggen!!!
Om in het bezit te komen van vaste korting 4% op alle boekingen 2014
Hopelijk komen jullie met goede oplossing, om ons wel te registeren, zonder verplichtingen!

Vriendelijke Groeten,
Hans en Kitty Klomp/Sijtsma

Gewenste Oplossing:

Dat de aanbieding daad werkelijk wordt gegeven, zoals beloofd,
als wij boeken eventueel !

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Corendon in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Corendon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Corendon

Heeft op 21 januari 2014 om 14:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/ mevrouw,

U heeft reeds een reactie mogen ontvangen.

Corendon webcare

Alle klachten die gemeld zijn door snoetje62