Klacht: Niet kunnen inloggen op studentenplaza en word afgescheep door medewerkers NHA

Clasina Toussaint op 10 januari 2017 over NHA in de categorie Opleidingen en cursussen

Ik kan al sinds September bijna niet meer inloggen ( total 3/4 keer kunnen inloggen voor huiswerk in te leveren) op studentenplaza omdat ie dan aangeeft dat ze mijn relatienummer bij NHA niet kent.Iedere keer stuur ik NHA een mail hierover . Krijg ik als antwoord dat ik gewoon moet kunnen inloggen en dat ze zelf wel kunnen inloggen. Dan ga ik kijken en dan kan ik nog steeds niet inloggen. Stuur dan weer een mail . Krijg ik weer het zelfde antwoord . U moet gewoon kunnen inloggen. De laatste keer dat ik ze gemaild heb hierover is alweer bijna een maand geleden en kan nog steeds niet inloggen. Dit tot zeer grote ergernis van mijn kant. Want loop behoorlijk achter met de cursus op deze manier.( red het niet meer binnen de tijd om de cursus af te ronden) En ben het daarom ook helemaal zat. Ik zal bij deze niemand aanraden om een cursus/opleiding te volgen bij de NHA

Het liefste wil ik per direct stoppen met de cursus bij NHA en wil ik het geld wat ik tot nu toe heb betaald terug vorderen

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar NHA over deze klacht.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door NHA in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat NHA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NHA

Heeft op 12 januari 2017 om 11:03 geantwoord

Clasina Toussaint

Heeft op 13 januari 2017 om 14:27 geantwoord

cookies worden daglijks van mijn laptop verwijdert. en een met een andere browser kan ik ook niet inloggen.Het problem ligt dus niet niet aan mijn kant van de browser maar echt bij NHA zelf. Probleem dus niet opgelost

Alle klachten die gemeld zijn door