Klacht: niet kunnen inloggen

op 17 september 2018 over Airmiles in de categorie Spaarprogramma's

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Doordat de airmiles opgemaakt moeten worden voor 1-11-2018, willen wij restaurantbonnen hiervoor nemen… kun je al weken niet inloggen op deze site . Krijg steeds te horen dat ze met de website aan het werk zijn en ik maar telkens op nieuw moet proberen… Zit hier een luchtje aan?

Gewenste Oplossing:

Ben erg teleurgesteld in de service van Airmiles

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Airmiles in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Airmiles een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Airmiles

Heeft op 19 september 2018 om 10:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Marcel Baks