Klacht: niet kunnen genieten!!!!met vrienden en familie op huwelijksverjaardag!!

hallo, wij zijn gisteren (25 juni) naar de Efteling bij jullie dus gekomen,waren met zijn 12.. dus 7 volwassenen en 5 kinderen (waaronder 2 kinderen onder de 3jaar) ikzelf wou onze huwelijksverjaardag van 5 jaar vieren daar met mijn kits en beste vrienden. Wij komen elk jaar!altijd tevreden geweest!!,toen wel in groot verlof (bij ons in begin juli).. ingecheckt bij jullie om 11u (hadden tickets allemaal besteld online) onderweg veel file en ongelukken (kunnen jullie niets aan doen..)regen,… (hier ook niet aan) maar ginder begonnen met goed weer en een lach.. tot regenbuien het overnamen.. moeten schuilen.. extra kosten door eten bij jullie binnen,mits kleine kinderen..( ik zei zoals ik altijd al gewoon ben: )… geeft niet het gaat wel over.. omdat ik dacht dat het tot 22u geopend was! nergens in park openingstijden terug gevonden… vermits de prijs dat we moeten betalen zoals altijd was,hebben we geen problemen daarrond… gevolg om 18u nu park gesloten!!…nog geen 6 attracties gedaan (ook door het volk)(was super veel volk)en sprookjesbos toe !! kits aan het wenen ,vrienden teleurgesteld en huwelijksverjaardag van 5 jaar naar de botten! KLACHT: zelfde prijs voor zelfde wisselende uren,geen mededeling in park hierover te vinden?????want is duur voor 10u tot 18u… en we komen speciaal van belgie??? diep teleurgesteld.. konden evengoed op een kermisattractie geweest zijn.. bij ons.. was even duur geweest…bij jullie regenkledij gekocht!!pff
ieder van ons heeft hun tickets nog!

graag een compensatie van die dag!! zodat we die dag terug een kunnen inhalen en het goed kunnen maken met 12 personen! en onze huwelijksverjaardag kunnen herhalen bij jullie zonder al te veel kosten opnieuw!

Alle klachten die gemeld zijn door familie lacroix-hermans-graversteyn