Klacht: Niet kunnen boeken

op 19 augustus 2017 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Goedemiddag,
Ik heb in april 2 bonnen gekocht voor een High Tea voor Het Raedthuys sint maartensdijk
Ik heb gelijk proberen te boeken voor het desbetreffende locatie maar zag een lege calander.
Dus kon niet boeken.
Ik heb gebeld naar vakantieveiling dat ik niet kon boeken.
Ze vertelde mij dat de Readhuys vergeten was om datums door te geven.
Later weer gebeld zouden ze contact op nemen .
Toen vertelde ze mij dat er 3 dgn doorgegeven zou worden en dat ze mij hierover terug zouden bellen .
Tot gistern is dat niet gebeurd. Nu belde ik zelf maar terug en advies dat ik naar Het Readhuys zelf moest bellen.
Heb ik ook gedaan moest ik weer per mail. Krijg de volgende dag ( zeer snel ) reaktie terug van de Readhuys dat ze per 1 juli gaan contract meer hebben met vakantieveiling.
Nu ben ik weer met vakantieveiling aan het bellen maar die zeggen dat is pech helaas.
Kan alleen een ruilveiling krijgen maar dat wil ik niet wie zeg mij dat dit de volgende keer weer niet gebeurd.

Mvg

Geld terug + mijn administratiekosten

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vakantieveilingen.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 20 augustus 2017 om 17:08 geantwoord

Beste heer, mevrouw,

Bedankt voor uw berichtje.

Wat vervelend dat u niet meer kunt reserveren voor het Raedthuys.

Wij hebben het voor u nagekeken en kunnen zien dat u de veilingen voor de High Tea al op 12 april, heeft aangekocht.

Het kan dus zo dat een bepaald restaurant niet meer meedoet met VakantieVeilingen. Wij geven ook netjes aan dat het aanbod van restaurants kan variëren.

Helaas kunnen wij niets anders voor u betekenen en raden u dan ook aan om gebruik te maken van de ruilveiling.

Heather

Alle klachten die gemeld zijn door mdl