Klacht: Niet kunnen betalen via afterpay

op 30 juni 2017 over Afterpay in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik kan geen bestelling meer dien bij afterpay.
Ik heba eerder een redactie hierover gelezen en een reactie gezien van afterpay maar het is niks meer dan knip en plak werk want ik had dezelfde mail en als je dan door vraagt komen ze niet met een echt antwoord maar met lucht.
Datvze om privacy reden niet kunnen uitleggen waarom niet. Hoezo niet het betreft toch mijzelf?!
En bestedingsruimte hoe kunnen zij dat nu weten ze hebben geen financiële gegevens van mij

Gewenste Oplossing:

Als ik gewoon weer jan bestellen via afterpay

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Afterpay over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Afterpay in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Afterpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Afterpay

Heeft op 05 juli 2017 om 12:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste M. Oortwijn,

Bedankt voor je bericht. Je vraag blijkt al beantwoord te zijn in een eerder contact dat je met ons gehad hebt, zoals wij reeds hebben aangegeven kunnen wij jou in verband met de privacy geen verdere toelichting geven. Het spijt ons je niet van meer informatie te kunnen voorzien.

Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke Groet,
Ronald

Alle klachten die gemeld zijn door Lisamanon89