Klacht: niet kunnen bellen extra kosten moeten maken

op 04 augustus 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

ik heb niet kunnen bellen vanaf 21 july en pas 4 augustus terug gekregen heb de gsm op moeten sturen koste mij 10,60 heb een paar keer naar dynafix moeten bellen 0900 nummer dus niet goedkoop reageerde niet op mijn mail lieten helemaal niks weten ook niet of de gsm was aangekomen pas toen ik had gebeld stuurde ze een mail niet fijn dus en voor mij extra kosten is al de tweede gsm van jullie wat het niet goed doet mijn man heeft het aan het hart dus ik moet bereikbaar zijn hopend dat jullie hier begrip voor hebben m.v.g M.Hensels Ramkers

ik zou tevreden zijn als jullie mij toch een vergoeding geven voor de gemaakte kosten

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht marij ramakers

2 maanden geleden - beste tele 2 wil toch wel even wat kwijt jullie zeggen binnen 10 werkdagen krijg ik bericht van jullie ben al aan het wachten van begin augustus vind dit niet netjes via jullie klantenservice wordt ik ook niet echt geholpen heb al van alles gedaan om een reactie van jullie maar helaas zo ga je toch niet met klanten om M.ramakers

Alle klachten die gemeld zijn door marij ramakers