Klacht: Niet kunnen annuleren

op 13 januari 2014 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Ik heb op donderdag 9 januari een abonnement afgesloten voor mijn dochter. Het gaat om het Dal vrij abonnement. Ik dacht dat ik dit abonnement ieder moment kon opzeggen. Maar nu blijk ik er 1 jaar aan vast te zitten. (ik heb dit niet goed in de beschrijving gezien op dat moment) Mijn dochter word in juni 18 dus dan krijgt ze gratis reizen. Ik heb daarop de NS gebeld. Zij zeiden dat ik het abonnement op de ov kaart wel moest activeren en dat ik het daarna via hen kon annuleren. Ik heb het abonnement geactiveerd. Ik belde de NS terug (voor de 4e keer) en er werd gezegd dat ik deze pas kon annuleren op de ingangsdatum. Dus volgende dag weer gebeld. En toen werd er gezegd dat ik deze pas na 2 weken kon annuleren. Mijn dochter mag de kaart dan niet gebruiken anders zit ik er nog aan vast.

Dat ik het abonnement per direct kan annuleren. Het is inderdaad mijn fout maar 4 personen bij de klantenservice gaven aan dat ik het dan direct kon annuleren en de andere persoon gaf aan pas na 2 weken.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 23 januari 2014 om 14:20 geantwoord

Het abonnement is reeds beëindigd en het restitutie bedrag wordt zo snel mogelijk teruggestort.

Alle klachten die gemeld zijn door sankoh