Klacht: Niet kunnen activeren OV kaart na negen uur

op 30 november 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Ik ben vrijdag de 25e om 08.57 vertrokken uit Meppel. Ik heb een kaartje gekocht omdat ik voor 9 uur vertrok van € 5.60 van Meppel naar Zwolle. Na 9 uur kwam ik aan in Zwolle, maar omdat de incheck en uitcheck paaltjes in Zwolle beneden staan, kon ik niet uitchecken omdat ik dan de trein zou missen.
Ik ben blijven zitten tot Schiphol en tot mijn verbazing was er het volle tarief van mijn OV kaart afgetrokken. Het bedrag weet ik zo niet meert. Vanavond maandag 28 november met NS abonnement gebeld. Daar werd mij medegedeeld dat ik maar een uur eerder moet vertrekken omdat ik dan tijd genoeg heb om in Zwolle naar beneden te lopen en daar uit- en in te checken.

Ik ben van mijn mening dat de NS op ieder perron in- en uitcheck paaltjes moet zetten om deze tragedie op te lossen. Ik ben dus eigenlijk te eerlijk geweest en voor 2 minuten een kaartje gekocht en vervolgens de volle pond inclusie die € 5.60 dus in totaal bijna € 29.– in plaats van de 40% korting waar ik ingevolge mijn kaart recht op heb. Ik eis dus dat vanaf Zwolle ik recht heb op die 40% korting.

Excuus brief NS en terugbetaling het te veel betaalde.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mevr. A.E. Kemper