Klacht: Niet komen bezorgen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag vrijdag 13 mei 2016 zou gls mijn pakket komen bezorgen.
Aangezien het een belangrijk pakket is heb ik hier vrij voor genomen.
Heel erg vervelend dat ze niet zijn gekomen zonder ook maar iets door te geven of te wijzigen bij de track and trace.
Zeer slecht dit en is nu al de 2e keer.
Verschrikkelijke ruk service vergeleken met post nl.

Gewenste Oplossing:

Waarschijnlijk nooit want nu toch al te laat voor de 2e keer

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over General Logistics Systems (GLS)

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over General Logistics Systems (GLS) nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door General Logistics Systems (GLS) in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat General Logistics Systems (GLS) een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

General Logistics Systems (GLS)

Heeft op 17 mei 2016 om 09:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Q. Kooij,

G.L.S. heeft uw klacht vandaag 17 Mei 2016 ook per mail beantwoord.
Zeer vervelend dat de bezorging van uw zending niet naar verwachting is gegaan. De chauffeur heeft door omstandigheden de route niet af kunnen maken.

Wij hopen u hiermee voldoende van dienst te zijn geweest.

met vriendelijke groet,

Medewerkster Quality
General Logistics Systems Netherlands B.V

Alle klachten die gemeld zijn door RukGLS