Mijn Klacht:
Zaterdag 30 mei een festival en je raad het al, kledingcrisis.. Wat gaat het weer doen en je moet eigenlijk wel een vest hebben. Natuurlijk hebben vrouwen altijd zat vesten in hun kast hangen maar niks is op dat moment leuk dus ga je donderdagavond op zoek naar een site die de volgende dag levert.. Zo ben ik bij Men at Work terecht gekomen en alles goed gecheckt of het vrijdag geleverd zou worden. Ook gekeken bij shirtjes die niet op voorraad of iets dergelijks waren maar daar stond dan bij dat de levertijd 5 dagen was dus dat heb ik daardoor niet besteld. Het vest wel, want die had ik echt nodig en stond dat het de volgende dag geleverd zou worden als je voor 21.00 uur je bestelling zou doen. Om iets over 20.00 uur is mijn bestelling de deur uit gegaan. Vrijdags een mail gekregen dat het verzonden was met een track en trace code van DHL. Elk uurvgekeken wat de status was maar geen verandering te vinden. Toen via mijn postcode op zoek gegaan tussen welke tijd ze hier zouden bezorgen en dat was vrijdags tussen 14.00 en 18.00 uur.. Al die tijd thuis gezeten, zitten wachten op mijn pakket, zonder resultaat helaas.. En dan begin je zenuwachtig te worden maar hoop je dat het zaterdag nog geleverd gaat worden dan.. Rond 1 uur werden we opgehaald om naar het festival te gaan en kwam dat nou even mooi uit dat ze zaterdag 30 mei tussen 9.00 uur en 13.00 uur hier zouden leveren zoals in de tabel stond aangegeven. Netjes mijn wekker gezet om 9.00 uur, terwijl ik ook graag uit had willen slapen aangezien ik een lange dag voor de boeg had, maar alles over voor mijn vest. Word ik wakker, kijk ik op mijn track en trace code, staat er bezorgdag gewijzigd?? Dit snapte ik al niet en mijn moed begon gelijk te dalen. Snel naar de stad gereden om te kijken of ik nog maar wat kon scoren dan want dat vest ging toch niet komen. Dus eigenlijk nu dubbel geld uitgegeven door verkeerde bestel voorwaarden te noteren. En mijn tijd ook nog eens verspild.. En dan zie ik vandaag, 1 juni, staan dat er een NIEUWE POGING gedaan word om mijn pakket te bezorgen, dus dat klinkt alsof er al een eerste poging gedaan is maar dan hoor je toch ook een briefje te ontvangen in je brievenbus of ligt dat aan mij?? Ik ben dus erg teleurgesteld en zal daardoor niet zoveel vertrouwen meer hebben in Men At Work als je er op rekent het de volgende dag in huis te hebben! Nu, op dit moment, ben ik voor de 3e keer aan het wachten op mijn pakketje en er staat dat ze onderweg zijn dus hopelijk komt die nu wel.. Weet nou niet of dit de fout is van Men At Work met het aangegeven dat ze volgende werkdag leveren of het een fout is van DHL maar ik ben mijn klacht kwijt en hoop dat er iets mee gedaan gaat worden!!! Indien nodig stuur ik graag nog de mails etc. door waar jullie het allemaal kunnen checken.
Gewenste Oplossing:
Een vergoeding, aangezien ik nu nog iets anders moest gaan halen dus dubbel geld uit heb gegeven en ook mijn tijd hard heb verspild door het wachten.. Ik zou het vest ook terug kunnen sturen maar vind het daar te leuk voor dus dat gaat niet gebeuren. Ik hoop op een passende oplossing.

