Klacht: niet klantvriendelijkheid

op 11 september 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

We komen vanaf Texel met boot en bus. In den helder lopen we met minsten 50 personen om 20.34 het perron op. Het wordt gesignaleetd door de conducteur. Hij sluit de deuren voor onze neus. Mogen 1 uur wachten. NS u wordt bij deze vriendelijk bedankt voor het niet communiceren met de lokale vervoerders en het sluiten vam de deuren. U hebt mij weer een extra reden gegeven om de trein dat op zich een prima vervoermiddel is zoveel mogelijk te mijden. De volgende keer ga ik gewoon weer met de auto. Ben ik in 70 minuten op bestemming. Nu in minimaal 160 afhankelijk van de aansluiting.

1. Dat er op n station als dit waar op dit moment maar 1 trein per uur vertrekt. Nagedacht wordt over een dienstregeling die zo is ingericht dat die aan sluit op de boot/bus vanaf Texel met voldoende flexibiliteit in de aansluiting.
2. Een wachtgeldvergoeding krijg.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

NS