Klacht: niet klantvriendelijkheid

op 11 september 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We komen vanaf Texel met boot en bus. In den helder lopen we met minsten 50 personen om 20.34 het perron op. Het wordt gesignaleetd door de conducteur. Hij sluit de deuren voor onze neus. Mogen 1 uur wachten. NS u wordt bij deze vriendelijk bedankt voor het niet communiceren met de lokale vervoerders en het sluiten vam de deuren. U hebt mij weer een extra reden gegeven om de trein dat op zich een prima vervoermiddel is zoveel mogelijk te mijden. De volgende keer ga ik gewoon weer met de auto. Ben ik in 70 minuten op bestemming. Nu in minimaal 160 afhankelijk van de aansluiting.

Gewenste Oplossing:

1. Dat er op n station als dit waar op dit moment maar 1 trein per uur vertrekt. Nagedacht wordt over een dienstregeling die zo is ingericht dat die aan sluit op de boot/bus vanaf Texel met voldoende flexibiliteit in de aansluiting.
2. Een wachtgeldvergoeding krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 04 oktober 2016 om 10:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste lezer,

Er is inmiddels contact opgenomen met de indiener van deze klacht. We hebben de klacht via onze reguliere kanalen opgepakt en beantwoord. Om deze reden ziet u de aangedragen oplossing hier niet terug. We begrijpen dat anderen mogelijk op zoek zijn naar een antwoord op dezelfde vraag of klacht. Mocht u eenzelfde vraag hebben of een klacht willen indienen, dan verzoeken wij u vriendelijk contact op te nemen met onze Klantenservice zodat wij uw vragen alsnog kunnen beantwoorden.

Wij zijn dag en nacht te bereiken via Social Media (Twitter, Facebook) of via telefoonnummer 030-751 51 55. Tevens kunt u vragen per e-mail of brief indienen en via onze chat op www.ns.nl/klantenservice contact met ons opnemen. Daarnaast kunt u bij vragen terecht op ons serviceforum via www.forum.ns.nl.

Met vriendelijke groet,
NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door nieuwpoort262348