Klacht: niet klantvriendelijk en weigerend om mee te werken cq te denken

op 25 maart 2013 over Fa-Med B.V. in de categorie Betalingsdiensten

Ik heb -onverwacht- een forse rekening van de tandarts gekregen. De tandarts is een dure behandeling begonnen zonder te (laten) checken of e.e.a. nog wel vergoed zou worden. Schade : € 1652,-! De rekening ligt nu ter incasso bij FaMed. Die stellen een betalingstermijn voor van max 8 termijnen die voor mij niet haalbaar is. Nu heb ik een tegenvoorstel gedaan waardoor de afbetaling 2 maanden langer duurt….maar ze weigeren iedere medewerking!

Als mijn eerder geopperde oplossing wordt geaccepteert.

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Fa-Med B.V. over deze klacht.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Fa-Med B.V. in behandeling genomen

Bericht van Fa-Med B.V.

7 jaren geleden - We hebben een aantal malen geprobeerd om contact met u op te nemen. Helaas hebben wij u niet kunnen bereiken. Zou u ons willen bellen. U kunt dan aangeven op welk telefoonnummer en tijdstip wij u kunnen bereiken. We zullen dan opnieuw contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Famed.

Bericht van Fa-Med B.V.

7 jaren geleden - We zien dat de klacht nog in behandeling staat. We hebben u gebeld en de situatie doorgesproken. U gaf aan dat de uitleg naar tevredenheid was. Wanneer er nog vragen mochten zijn dan horen wij dit graag van u.Met vriendelijke groet, Fa-med.

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fa-Med B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reactie van de melder van de klacht langezaal

7 jaren geleden - Ja de klacht staat nog steed open want ik kreeg weer een brief van FaMed dat ze de factuur incl aanmaningskosten uit handen gingen geven en dat de extra kosten van incasso voor mijn rekening zouden zijn. Dat is niet wat er is voorgesteld en afgesproken. ik moest wachten totdat alleen het basis factuurbedrag bij het incassobureau zou terechtkomen en dan zouden ze geen incassokosten in rekening brengen en dan kon ik met hun een betalingsafspraak maken.

Alle klachten die gemeld zijn door langezaal