Klacht: NIET klantvriendelijk en NIET collegiaal —

op 30 januari 2013 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

In de loop van de maand december ben ik naar MediaMarkt Arnhem gegaan met het volgende probleem. Mijn accu lijkt het niet te doen bij mijn laptop (HP Compaq mini). Eenmaal in de MediaMarkt wil ik kijken voor een nieuwe adapter, maar wil wel zeker weten of deze het wel doet en de fout aan mijn eigen adapter ligt. Ik word geholpen, ik mag een andere adapter, zonder gevolgen/kosten testen TE GEK! , de adapter doet het alleen niet, en de fout ligt in mijn accu, jammer. Deze jongen van de mediamarkt vertelt mij dat het wellicht een fout in mijn computer is die misschien wel opgelost kan worden. Ik loop naar de computerafdeling en daar staat x. Als ik mijn verhaal wil vertellen wat begint met: ik heb een probleem met mijn accu, en een collega heeft mij verteld dat er wellicht een oplossing gevonden kan worden in de software… word ik onderbroken door x die begint de klagen over zijn ‘domme’ collega’s die niets van computers weten en ik gewoon een nieuwe accu moet kopen. Hij probeert niet eens mijn verhaal af te luisteren, kijkt mij niet eens recht in mijn ogen aan, maar gaat rustig verder met het geïrriteerd voelen op de werkvloer. UITEINDELIJK bleek x ook nog eens NIET gelijk te hebben. mijn accu is prima, de adapter was kapot (test adapter bij MediaMarkt niet goed ingesteld qua volt).

Theo van MediaMarkt moet gauw pak op z'n broek krijgen en Installand: DANK JE WEL voor je klantvriendelijkheid en service!

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door DiondeGraaff