Klacht: Niet Klantvriendelijk

op 20 september 2018 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Kom net bij Action ( Tilburg) om iets wat ik gisteren heb gekocht om te ruilen. Had ook nog iets bij wat ik 1 Sept gekocht heb om kado te geven . Dit werd vanmorgen opengemaakt en bleek er maar de helft van de spullen in te zitten. Omdat de verkoopster eerst met de spullen van gisteren bezig was, had ik nog niet vermeld van de ontbrekende delen. Toen ik dit deed vond ze dat raar dat ik dat niet meteen verteld had. Ik zei omdat u eerst met de andere spullen bezig was. Voelde me net een crimineel daar in de winkel. Ook zei ze nog dat ik het had kunnen voelen omdat de doos zo ligt was ??? Roept ze er nog een medewerkerster bij, deze zegt is van ander filiaal en moet u daar omruilen????? Heb dit nog nooit meegemaakt zeg ik en vind dit ook belachelijk . Volgens haar moest dit omdat er spullen uit misten. Dus ik door naar het ander filiaal, en leg het daar uit. Zeggen ze daar dat ze bij de eerste Action mij gewoon een andere doos mee hadden kunnenmogen geven en dat ze het vervelend voor mij vonden dat ik nu extra op pad moest. Ik zei maak er maar melding van bij je collega’s van andere Action. Misschien een idee om de medewerkerers een cursus te laten volgen hoe met klanten vriendelijk om te gaan!!!!!!! En vind het een hele slechte service van Action

Als er een betere service is en medewerkers klantvriendelijker zijnworden

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

2 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: www.action.com Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MonsieursAnja