Klacht: niet klantvriendelijk!

op 31 maart 2013 over Primark in de categorie Kledingwinkels

Ik ben 2 weken geleden naar de primar in rotterdam geweest en vorige week in zaandam om kleiding voor mijn kids te kopen omdat ik niet uit kwam met de maten en zo vroeg ik hulp aan een verkopster NOU dat had ik beter niet kunnen doen ze behandel je alsof je ze lastig valt ze weten niks ik moest het uiteindelijk zelf zoeken en achteraf dacht ik ok misschien heeft ze het druk . Liep ik naar een andere afdeling zzag ik haar rustig kletsen met een collega toen ze me zag ging ze gewoon lachend door service is ECHT slecht in zaandsm weer soort gelijk meegemaakt nee hoor als het niet daar lig dan weet ik het niet. En dan niet eens wachten dat ik weg loop .met een andere college opmerkingen maken van ja hallo ze kan toch zelf kijken. Pff mijn kinderen kopen graag bij primark maar op die manier ach is echt schadalig ze zijn totaal niet klantvriendelijk ! Dit kan echt niet slecht voor het bedrijf zo lopen alle klanten weg hoe goedkoop primark ook is .nou succes denk dat julie veel meer van dit soort klachten zullen krijgen in de toekomst

Ik zou wel een tegoedbon willen ja ik heb 140 euro betaald aan kleiding na zn slechte service!

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Primark in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Primark een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van

7 jaren geleden - Klant heeft per email een reactie ontvangen

Bericht van

7 jaren geleden - Klant heeft per email reactie ontvangen

Primark

Heeft op 27 mei 2013 om 11:10 geantwoord

Klant heeft per email reactie ontvangen

Alle klachten die gemeld zijn door rhazira