Klacht: niet klantvriendelijk

op 09 augustus 2017 over Total in de categorie Tankstations

Vanmiddag wilde ik met mijn zus haar auto wassen. Terwijl zij de antenne eraan het afhalen was kocht ik een bonnetje. De vrouw achter de kassa was in mijn ogen onprofessioneel. Ze vroeg mij welk wasprogramma ik wilde. Ik wist niet welke er waren en vroeg dit dus. Ze zei staat op de deur. Ik koos eerst voor de neutrale, maar bedacht me. Waarop ze vernederend lachtte. Vervolgens kijkt ze me aan zonder iets te zeggen. Dus ik vroeg hoe duur het was. Mevrouw zei: dat staat ook op de deur hè. Waarop ik geïrriteerd antwoordde: ja nog steeds, hè?! Ik zei dat ik de manier waarop ze me behandelde niet normaal vond. Ze vertelde dat de antenne eraf gedraaid moest worden. Met dat ze dat deed ben ik weggelopen. Vervolgens sta ik het tegen mijn zus te vertellen en komt ze via de achterdeur: \”ik hoor dat het over mij gaat hoor, ik hoor alles\”. Ik heb gezegd dat het mag en ik het geen stijl vind. Ze zei dat ze dacht dat ik een jonge meid was die op het bord kon lezen en het raar vond dat mijn keus veranderde. En ik was volwassen zat om het tegen haar te zeggen. Ik heb verteld dat het aan mijn houding duidelijk was dat ik zo niet behandeld wil worden.

Als ik met respect behandeld word en iets met deze klacht gedaan wordt.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Total

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Total nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Anneke W.