Klacht: Niet klantvriendelijk

op 11 mei 2016 over Hotels.nl in de categorie Hotels

Ik heb een zakelijke boeking gedaan voor een overnachting en direkt via ideal betaald, echter 5 minuten later bleek dat er een miscommunicatie was ontstaan en ik heb direkt geannuleerd. Het was niet meer mogelijk om de annulering ongedaan te maken en moet dus alles betalen.

Refund van het betaalde. Er mogen administratiekosten in mindering gebracht worden.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hotels.nl over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hotels.nl in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hotels.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hotels.nl

Heeft op 12 mei 2016 om 09:00 geantwoord

Geachte mevrouw Sprenkels,
Vriendelijk bedankt voor het doorsturen van uw klacht. We vinden het zeer vervelend dat u nadat u boekte hoorde dat de overnachting niet door kon gaan. Echter, omdat het een niet-annuleerbaar betreft, is het dan ook niet mogelijk te annuleren, dit staat duidelijk vermeld in de voorwaarden bij boeken. We adviseren daarom dan ook om niet te kiezen voor een niet annuleerbaar maar een flexibel tarief, om zulk soort problemen te voorkomen.
We bieden onze excuses aan voor het ongemak en hopen dat u hiermee voldoende bent geinformeerd,

Met vriendelijke groet, hotels.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Ferroli Nederland