Klacht: niet klantvriendelijk

burdorf op 30 juni 2014 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1, Digitale TV

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Canaldigitaal has resolved this complaint
Klacht opgelost op 1 juli 2014
Reactie van het bedrijf:

Beste, Erg vervelend dat de betaling niet gelukt was en dat u betalingsherinneringen heeft ontvangen en nu €16,- afsluitkosten moet betalen. Wij zullen eenmalig uit coulance deze afsluitkosten voor u crediteren. Hierdoor staat er nu enkel nog het maandbedrag van...

Categorie Alles-in-1
Status Opgelost
Datum 30 juni 2014

A.G.J.M. Burdorf ontving op 28 juni 2014 een tweede herinnering van Canaldigitaal, terwijl er eerder een gesprek had plaatsgevonden met een medewerker waarin was afgesproken dat de situatie was hersteld. Burdorf betwist de afsluitkosten van € 16,-, aangezien de betaling eerder was gedaan maar retour was gekomen, en is niet van plan deze kosten te betalen. De klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

ik heb op 28 juni 2014 van u een brief ontvangen gedateerd 18 juni 2014. Dit is 10 dagen later dit betrof een tweede herinnering. Ik heb op 6 juni 2014 contact gehad met de Heer Rooy. Ik heb toen een gesprek gehad en het bleek dat de eerste aanmaning en de betaling elkaar gekruist heeft. De betaling was door mij gedaan maar was retour gekomen. Ik heb het toen meteen weer over gemaakt. Met de Heer Rooy is toen afgesproken en besproken dat het zo goed zou zijn en dat hij het hersteld had. Ik hoefde verder geen actie meer te ondernemen. Ik krijg nu tot mijn verbazing een tweede herinnering met daarbij afsluitkosten van € 16,-. Ik ben het hier niet mee eens en ben ook niet van plan om deze te betalen.
Met vriendelijke groet,

A.G.J.M. Burdorf

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als de afsluitkosten kwijtgescholden wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 01 juli 2014 om 10:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste,

Erg vervelend dat de betaling niet gelukt was en dat u betalingsherinneringen heeft ontvangen en nu €16,- afsluitkosten moet betalen.

Wij zullen eenmalig uit coulance deze afsluitkosten voor u crediteren.
Hierdoor staat er nu enkel nog het maandbedrag van de maand juli met een bedrag van €12,94 open. (Dit bedrag is met €0,01 verlaagd, aangezien u €0,01 teveel had overgemaakt op 13-06-2014).

Wij hopen u zo voldoende te hebben geinformeerd en bieden onze excuses aan voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Webcare Team CanalDigitaal

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Bij telecomproblemen kunt u terecht bij de Geschillencommissie Telecommunicatie. Providers moeten storingen binnen een redelijke termijn verhelpen en zijn verplicht een kosteloze klachtenprocedure te bieden.

Bron: Geschillencommissie Telecommunicatie