Klacht: NIET KLANTVRIENDELIJK

op 09 november 2013 over Regiobank in de categorie Regionale Banken

Er wordt in de media regelmatig een reclame uitgezonden dat de mensen van de REGIO BANK hun klanten bij naam kent en dat ze van een persoonlijke benadering houden. Pure leugens zijn dit. Als ze een klant een poot uit kunnen draaien daar bij die Regiobank dan zullen ze het niet laten. Ze hebben totaal geen begrip voor hun klanten als die eens een keer hun Hypotheek iets te laat overmaken. Dan wordt er direct gedreigd dat ze een volmacht over de woning willen hebben en dat je maar beter naar schuldhulp kunt gaan. Het zijn gewoon grote …….. die mede verantwoordelijk zijn dat wij nu in de recessie zitten.

Landelijk in de media een excuus van hun werkwijze.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Regiobank

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Regiobank over deze klacht.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Regiobank nog niet in behandeling is genomen.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Regiobank in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Regiobank een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Regiobank

Heeft op 17 maart 2020 om 10:47 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door bassione