Klacht: Niet klant vriendelijk, asocial gedrag van personeelslid

op 06 juli 2019 over Arcaplex Spijkenisse B.V in de categorie Beauty & Wellness

Woensdag 3 juli 2019. Bij starten van film geen geluid niemand te vinden van het personeel . Eindelijk iemand gevonden zeer onbeschoft gedrag helaas. Had het verhaal op deze site helemaal netjes verteld van begin tot eind maar was schijnbaar te lang dus ik was eruit gegooid. helaas dus doe ik maar alleen dit neerzetten. Misschien verstandig om cursus aan personeel te geven “HOE GA IK MET KLANTEN OM”

Ik ben te vreden als er misschien iemand is van Arcaplex klachten lijn of hogere hand die me hierover belt zodat ik mijn verhaal aan diegene kan vertellen. Ik zie namelijk dat er best wel wat klachten zijn en hier niet op word gereageerd . Nu begrijp ik waarom sommige personeelsleden denken dat ze alles tegen een klant kunnen zeggen want schijnbaar word er door hogere hand toch niks aangedaan. Jammer voor het personeel die wel weten hoe ze met de klant om moeten gaan en ook omdat ik het een fijne bioscoop vind om daar film te kijken.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Arcaplex Spijkenisse B.V

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Arcaplex Spijkenisse B.V nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Cinderrella