Klacht: niet klant vriendelijk

op 01 augustus 2017 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Ik en me oma hadden kurken onderzetters gekocht niet eens 1 uur later kwame we thuis aan we maakte hem ope en er zat schimmel op ik zei tege me oma ja je moet terug gaan want je hebt er voor betaalt ze is later ook terug gegaan ze zei het tege een meisje in de action in beuningen ze reageerde erop en zei we kunne dit niet aannemen terwel me oma de bon bij had ze keek niet een op de bonnetje later zei me oma mag ik de gegevens van je bedrijfsleider die meisje antwoorde en zei dat me oma via internet een klacht moet indienen me oma was er niet mee eens omdat ze de bon wel bij had maar geen nieuwe kreeg of haar geld later is dat meisje dat ze naar de leidinggevende ging later kwam ze terug en me oma kreeg toh een nieuwe maar daar gaat het niet om t gaat erom de manier hoe ze deed ze deed heel arogant en reageerde boos ik weet niet precies wie dat ismaar me oma wel het gaat om de ACTION IN BEUNINGEN !!!!!!!! ik wil dat hier iets mee word gedaan want zo hoor je niet met klanten om te gaan vind ik

Dat ze klantvriendelijk blijven

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

2 weken geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.com/nl-nl/klantenservice/contact/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mvrwijers