Klacht: Niet klant vriendelijk!

op 26 juni 2017 over Rituals in de categorie Verzorgingsprodukten

Met de loterij had ik (eindelijk) eens iets gewonnen, een waardebon van de Rituals van €10,- welke alleen te besteden was in een winkel van Rituals. Deze had ik niet in de buurt en ben hiervoor naar Groningen gereden (half uur rijden) om het daar in de winkel te besteden.
Ondertussen had ik de waardebon steeds in mijn portemonnee
Aangekomen bij de kassa met mijn creme en de waardebon kon het meisje achter de kassa deze niet scannen (omdat hij in mijn portemonnee wat gevouwen was geweest). Ik gaf aan dat ze anders de barcode die erop stond ook kon intoetsen maar dat kon allemaal niet. De waardebon accepteerden ze dus niet en ik moest eerst dan maar bij de loterij weer een nieuwe bon opvragen en weer terugkomen.
Nou naar mijn mening kun je ook gewoon de code intoetsen (zelfde als inscannen) of mij dan als klant de korting op het product geven zonder dat ik dus weer zelf hier achteraan moet en wederom op en neer moet rijden om dit in de winkel te besteden!
Er was niks klant vriendelijks aan, sterker nog, ze waren zelfs gepikeerd omdat ik hierover klaagde!
Grote kans dus dat ik de volgende keer gewoon naar de BodyShop tegenover ga want schijnbaar willen ze geen klanten behouden daar.

Als ik gewoon alsnog mijn korting krijg op het product. En indien deze ook online te besteden is zodat ik niet meer naar de winkel hoef en hiervoor kosten moet maken.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rituals

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rituals nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mirjanskie