Klacht: niet klant vriendelijk

op 28 juli 2016 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

De blokker in houten op het winkelcentrum het rond is de chef/manager niet echt geheel klant vriendelijk via telefoon snauwt die je af en in de winkel precies het zelfse echt helpen wil de beste man niet.

Als die je gewoon vriendelijk helpt

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Blokker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Blokker

Heeft op 01 augustus 2016 om 13:25 geantwoord

Beste heer Servaas,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Spijtig om te vernemen dat u onze service als negatief heeft ervaren. In iedere Blokker hoort u netjes en op een klantvriendelijke manier aangesproken en geholpen te worden. De bedrijfsleider heeft hierin een voorbeeld functie.

Blokker hecht veel waarde aan klantvriendelijkheid en service. De manier van omgaan met klanten die u beschrijft is niet wat u van ons hoort te verwachten. Hier bied ik namens Blokker excuses voor aan.
Verder wil ik u bedanken voor de moeite die u heeft genomen om uw klacht aan ons kenbaar te maken. Om dit soort situaties in de toekomst te voorkomen, zorg ik ervoor dat uw klacht intern wordt besproken met de rayon- en bedrijfsleider van de winkel in winkelcentrum Het Rond te Houten..

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Saskia
Blokker Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door melvinservaas