Klacht: niet klant vriendelijk

op 28 juli 2016 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De blokker in houten op het winkelcentrum het rond is de chef/manager niet echt geheel klant vriendelijk via telefoon snauwt die je af en in de winkel precies het zelfse echt helpen wil de beste man niet.

Gewenste Oplossing:

Als die je gewoon vriendelijk helpt

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Blokker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Blokker

Heeft op 01 augustus 2016 om 13:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Servaas,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Spijtig om te vernemen dat u onze service als negatief heeft ervaren. In iedere Blokker hoort u netjes en op een klantvriendelijke manier aangesproken en geholpen te worden. De bedrijfsleider heeft hierin een voorbeeld functie.

Blokker hecht veel waarde aan klantvriendelijkheid en service. De manier van omgaan met klanten die u beschrijft is niet wat u van ons hoort te verwachten. Hier bied ik namens Blokker excuses voor aan.
Verder wil ik u bedanken voor de moeite die u heeft genomen om uw klacht aan ons kenbaar te maken. Om dit soort situaties in de toekomst te voorkomen, zorg ik ervoor dat uw klacht intern wordt besproken met de rayon- en bedrijfsleider van de winkel in winkelcentrum Het Rond te Houten..

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Mocht u verder nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u contact opnemen via e-mail, social media of telefoonnummer 0800-9131 (bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09:00-18:00 uur).

Met vriendelijke groet,

Saskia
Blokker Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door melvinservaas