Klacht: Niet klant vriendelijk

op 09 juni 2016 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Goedemorgen ik Had een klacht over blokker velp het personeel vind ik niet klantvriendelijk ik Had een automatische sigaret maken appartementen laten leggen en ben gister naar blokker toe gegaan om te vragen of die al binnen was de heer die achter de balie stond was niet vriendelijk hij zij er zijn er nog wel meer die daar in vragen dat is mooi en ging zo verder meteen andere klant. Ik vind dat ze best wat vriendelijker mogen zijn en beter over een produckt in gelicht mochen worden sinds dat de blokker hier verbouwd is is er niks meer aan kom er niet graag meer. En een paar weken geleden was ik op zoek naar een kist voor de tuin kussens hebben na gevraagd en weer werd ik afgesnauwd Door een vrouw ik voelde me niet echt prettig daar bij al met al in elst word je wel tenminste vriendelijk geholpen ik hoop dat jullie hier wat aan gaan doen . Met vriendelijke groet de heer kleinlooh

Niet

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Blokker over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Blokker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Blokker

Heeft op 13 juni 2016 om 15:48 geantwoord

Beste heer Kleinlooh,

Hartelijk dank voor uw bericht.
Wat jammer dat u een negatief gevoel heeft overgehouden aan uw bezoek aan Blokker. Dit is uiteraard niet wat wij voor ogen hebben. Ik bedank u voor de moeite die u heeft genomen om ons op de hoogte te brengen van uw ontevredenheid.

Blokker hecht veel waarde aan klantvriendelijkheid en servicegerichtheid en er wordt hier veel aandacht aan besteed. De situatie die u beschrijft komt dan ook niet overeen met de ideale klantgerichte dienstverlening waar wij naar streven.

Vervelend om te horen dat u niet meer graag in de Blokker te Velp komt vanwege de onvriendelijkheid van het personeel aldaar. De hoofdtaak van het personeel in de winkels is het adviseren en assisteren van de bezoekers aan de winkel. Zij zijn daar om u te helpen. Dat u deze Blokker winkel liever niet meer bezoekt vind ik zeer spijtig om te horen. Hier biedt ik namens Blokker onze welgemeende excuses voor aan.

Uw klacht wordt intern dan ook zeker besproken met de rayon- en bedrijfsleider. Dit om het serviceniveau te kunnen verhogen.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Saskia
Blokker webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Kleinlooh