Klacht: niet klachtvriendelijke en ombeschoft

op 11 september 2018 over Jysk in de categorie Interieurbedrijven

Hallo ik ben vandaag 11-09 15.15 uur echt erg onbeschoft (ja ander woord heb ik er niet voor) behandeld door Jysk. En inderdaad door 2 vrouwelijke medewerkster, en 1 daarvan was de winkelmanager . te triest voor woorden, ook gebeld met hoofdkantoor en klacht in gediend en in de winkel geweest maar geen gehoor, u heeft u spullen toch, nou niet zeuren dan, er gaat wel eens wat mis, een excuus, erg onbeleefd, en of ik maar wilde vertrekken, grote afrader die Jysk in Leeuwarden, en als ik het zo lees ben ik niet de enige.

was 1 mannelijke medewerker met nog beetje menselijkheid

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jysk

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Jysk in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jysk een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Jysk

Heeft op 12 september 2018 om 10:58 geantwoord

Beste meneer Douma,

Hartelijk bedankt voor uw bericht.

Wat vervelend om te lezen dat u zo bent bendadert door onze medewerkers in de winkel in Leeuwarden. Dit is niet de klantenservice en klantvriendelijkheid die wij willen zien. Onze excuses hiervoor.

Wij stellen het op prijs dat u uw ervaring met ons deelt, zodat wij ervoor kunnen zorgen dat dit in de toekomst niet meer zal gebeuren. Wij sturen uw bericht door naar de manager en de districtsmanager van de winkel in Leeuwarden. Deze zal contact met u opnemen over uw klacht en deze intern oppakken met het personeel.

Wij hopen dat deze ervaring u er niet van zal weerhouden in de toekomst één van onze winkels of onze webwinkel te bezoeken.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

JYSK Klantenservice

Meander 601