Klacht: niet inwisselbaar

op 06 juli 2017 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb mijn nichtje een grouponbon voor 3 x High Tea gedaan bij Ons Gheluk in Heusden. Toen ik 1,5 week belde om een afspraak te maken kreeg ik te horen dat dat niet meer ging (terwijl de bon nog ruim 2 weken geldig was). Vanwege drukte hebben ze voortijdig met de High Tea moeten stoppen. Uiteindelijk ben ik met 3 personen ergens anders een high tea gaan doen en heb daar gewoon het normale bedrag betaald van 60 euro. Ik ben sindsdien al met chatten/mailen etc bezig met groupon omdat ik mijn geld terug wil hebben. Ik wil geen Groupon credits!!! Elke keer krijg ik een chat of mail dat ze eea gaan uitzoeken en dat ze er binnen 2 dagen op terugkomen en elke krijg ik de standard mail dat ik groupon credits krijg maar die WIL IK NIET…..net weer een mail gestuurd maar ik weet wel dat ik NOOIT meer iets via Groupon bestel. Wat een slechte afhandeling….ik heb iets gekocht en als ik dat niet krijg wil ik gewoon mijn geld terug en niet een credit voor iets anders, ik snap niet waarom dit niet duidelijk te maken is….

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag mijn aankoopbedrag terug!

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Monique Hamer