Klacht: Niet inpakken

op 26 december 2017 over Swarovski in de categorie Juweliers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste heer/mevrouw

Ik heb net op de lijnbaan in rotterdam een armband gekocht ter waarden van 69,-.
Het was druk in de winkel waardoor de vrouw achter de kassa mijn cadeautje niet kon inpakken en mij dus vertelde dat ik bij de Bijenkorf ook kon inpakken.
Dat vind ik niet normaal al staat de winkel vol ik ben ook een klant en bovendien wou ik nog een setje kopen voor me vriendin dat heb ik niet gedaan omdat ik dan vind dat ik mijn geld beter ergens anders kan gaan uitgeven dan bij iemand die het niet waardeert.
De naam van de mevrouw op se lijnbaan weet ik helaas niet.
Bij de bijenkorf ben ik geholpen door een mevrouw die wel klantvriendelijk was en ik heb heg haar ook uitgelegt zij vond het ook niet correct en niet goed voor jullie naam.
Ik ben een man ik koop altijd bij de Swarovski sieraden voor mijn vriendin.
Ik hoop dat jullie mijn klacht serieus nemen en mij misschien tegoed kunnen komen om het goed te maken met mij.

Groetjes ,

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag dat setje alsnog willen hebben voor mijn vriendin.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Swarovski

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Swarovski nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Redo123