Klacht: niet inloggen

op 02 februari 2014 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

Bericht van Vakantieveilingen.nl

3 jaren geleden - Beste mijnheer/mevrouw, Vriendelijk dank voor uw bericht. Vervelend om te horen dat u problemen ondervindt bij het inloggen op onze website. Wij zijn dat u inmiddels weer een veiling heeft kunnen winnen en gaan er dan ook vanuit dat uw probleem is opgelost. Mocht dit niet het geval zijn ontvangen we graag een uitgebreide beschrijving van het probleem via webcare@vakantieveilingen.nl. Wij wensen u veel plezier met de door u gewonnen veiling(en). Met vriendelijke groet, Renée Webcare VakantieVeilingen.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 04 februari 2014 om 09:10 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door kitty cornelissen