Klacht: Niet inloggen

Rani z op 17 mei 2017 over Parkmobile in de categorie Parkeren

Ik kan niet meer inloggen om onbekende reden. Ik kan ook geen nieuw wachtwoord aanvragen (wat ik in principe niet nodig heb) en jullie zijn telefonisch niet bereikbaar om dit op te lossen voor mij. Ondertussen heb ik 3x moeten bellen omdat te ontdekken dus dat kost mij ook nog eens €3.

Als mijn app weer werkt en iemand contact opneemt op zeer korte termijn

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Parkmobile in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Parkmobile een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Parkmobile

Heeft op 19 mei 2017 om 11:38 geantwoord

Beste mevrouw Zuijdervliet,

Bedankt voor uw bericht.

Wij kunnen u vermelden dat er op 09-05-2017 helaas een hapering in ons systeem heeft plaatsgevonden waardoor u mogelijk de parkeeractie niet kon starten of stoppen. Vermoedelijk ondervond u om deze reden ook problemen met het inloggen op de app.

Indien u nog problemen ervaart, willen wij u adviseren om de app opnieuw te installeren en om weer in te loggen met uw geregistreerde 06-nummer en bijbehorend wachtwoord. Alle gegevens worden dan automatisch weer opgehaald en wij gaan ervan uit dat de app dan weer zal werken naar toebehoren. Ook hebben wij €3,- parkeertegoed in uw account toegekend om u tegemoet te komen in de gemaakte belkosten. Dit bedrag zal worden verrekend met toekomstige parkeeracties tot het in zijn geheel is opgebruikt. Onze excuses voor het ongemak.

Wij hopen u voldoende te hebben geïnformeerd. Heeft u nog vragen? U vindt de antwoorden op de meest gestelde vragen op onze website op www.parkmobile.nl/helpdesk. Als het antwoord op uw vraag er niet tussen staat dan helpen wij u graag verder.

Stevie van Maarle
Customer Support

Alle klachten die gemeld zijn door