Klacht: Niet houden aan afspraken

op 08 augustus 2017 over Online Pakket Dienst in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik had zaterdag abonnement afgesloten met telefoon bij tele2 deze was klaar voor verzending daarvoor kon ik een afspraak inplannen. Deze heb ik gedaan op dinsdag tussen 10.00 / 17.00 .
Ik kreeg een dag later een mail met de specifiekere tijd en dat was dat de bezorger tussen 12.00 / 13.18 zou komen.. wij zaten te wachten tot 15.00 en hebben tele2 maar gebeld die zei ze zijn onderweg duurt wat langer en toen kreeg ik een mail dat hij morgen pas zou komen…. wij gaan op vakantie en hebben speciaal deze dag uitgekozen en zitten verdorie hele dag te wachten op niks… zou zsm vandaag mijn telefoon binnen willen hebben.

Als ik vandaag mijn pakket binnen krijgt zoals afgesproken!

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Online Pakket Dienst over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Online Pakket Dienst in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Online Pakket Dienst een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Online Pakket Dienst

Heeft op 10 augustus 2017 om 12:58 geantwoord

Beste Jeanine,

Op de 8e stond er inderdaad een leverafspraak. Helaas is tijdens het sorteren jouw pakket in de verkeerde route gekomen. Toen deze fout opgemerkt werd waren alle koeriers al aan hun route van die dag begonnen. En konden wij de fout op dat moment niet meer herstellen. Ik zie dat er vanuit jouw kant contact is geweest met onze klantenservice. Dit had natuurlijk andersom moeten zijn. Helaas is communicatie in dit geval uitgebleven waardoor je voor niets hebt zitten wachten. Ik zie dat de order daarna geannuleerd is.

Excuses voor het veroorzaakte ongemak en het uitblijven van communicatie.

Online Pakket Dienst

Alle klachten die gemeld zijn door Jean84