Klacht: Niet het geboekte huisje en geen zwembad

op 10 oktober 2016 over Vacanceselect in de categorie Reizen Algemeen

Wij hebben besloten een avond eerder dan gepland aan te komen op de camping in Italië, en dit bleek na contact met de camping geen probleem. Ons huisje was al een dag eerder beschikbaar. ’s Avonds aangekomen werden we door de “guide” ontvangen en in eerste instantie begeleid naar het verkeerde huisje (waar al gasten in zaten). Na even zoeken vonden we ons huisje, maar dit bleek niet het geboekte huisje te zijn. Het huisje was kleiner dan geboekt en alles was te vies om aan te raken.

De volgende ochtend meldden we ons bij de receptie om ons in te schrijven. De receptie vertelde ons dat het zwembad gesloten was. Tevens gaven we aan dat we in een kleiner, en vies, huisje zaten dan geboekt. Dit was niet bekend bij de receptie. We kregen na het doorsturen van onze reserveringbevestiging de sleutel van een ander huisje. Helaas was het “nieuwe” huisje niet groter, had ook geen veranda en lag ook niet op een, zoals gevraagd, zonnige locatie.

Omdat het gemiddeld dertig graden was en we dus niet het zwembad in konden, was dit voor ons heel vervelend. We hebben hier wel op geselecteerd bij het boeken. Hierover hebben we contact gehad met Vacanceselect, waarop zij met Toscana Village contact hebben opgenomen. Als alternatief werd ons de mogelijkheid geboden om in het zwembad een dorp verderop te zwemmen en de kosten achteraf te declareren. Dit was voor ons absoluut geen geschikt alternatief.

We zijn dermate ontevreden over het contact met Vacanceselect en met de boeking. Telefonisch werden we onbehoorlijk geholpen en telkens maar gewezen op de Algemene Reisvoorwaarden, waarin staat dat de faciliteiten ter plekke door de camping kunnen afwijken en dat Vacanceselect hiervoor niet verantwoordelijk is. In feite kunnen ze dus alles verkopen zonder dat het er is.

Geld voor deze reis retour plus een tegemoetkoming in de bel- en extra reiskosten naar andere locatie.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vacanceselect over deze klacht.

Bericht van Vacanceselect

1 maand geleden - U heeft vanochtend onze e-mail met de oplossing ontvangen. Wij verwachten uw klacht hiermee op een correcte manier af te handelen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Vacanceselect in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht M033

1 maand geleden - Vacanceselect heeft aangegeven het bedrag terug te storten. De klacht is daarmee perfect afgehandeld.

Alle klachten die gemeld zijn door M033