Klacht: Niet goed werkend product

op 25 juli 2016 over Nitrotek in de categorie Electronica Merken

Niet goed werkend product gekocht via internet winkel. Nitrotek bleek achteraf de leverancier te zijn en ik meest het met Nitrotek verder afhandelen. Aantal keren mail contact gehad, maar daar kreeg ik antwoorden waar ik niks mee kon. Ik had tenslotte een nieuw product gekocht wat niet naar behoren werkt en na 15 minuten helemaal niet meer werkte, dan hoor je naar mijn idee het product direct terug te nemen.
Ik ben na 2 weken zelf op onderzoek uitgegaan en ontdekte 3 grove fouten aan het product. Ik heb dit nu zelf opgelost door de onderdelen te vervangen.
Nitrotek (de zogenaamde SPECIALIST!) HAD MIJ op deze punten kunnen attenderen om te controleren en dan misschien deze onderdelen kunnen vergoeden. Ik heb gebruikte onderdelen gebruikt en het product werkt nu wel naar behoren.
Van Nitrotek hoor ik helemaal niks, niet per mail en niet per telefoon.
Mijn advies is, Koop niks bij Nitrotek want als er het product iets mankeert kan je zelf voor de kosten opdraaien!! En je krijgt totaal geen ondersteuning of service!!

Ik word nooit meer tevreden over Nitrotek!

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nitrotek

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nitrotek nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Eriky01