Klacht: Niet goed uitgevoerde reparatie CV-ketel, slechte klantenservice

op 07 oktober 2017 over Neeleman Installatietechniek in de categorie Loodgieters

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Neeleman heeft onze CV ketel nagekeken en gerepareerd. Na de reparatie bleek er meer lek dan daarvoor en leidingen waren niet goed vastgedraaid.
Wij hebben Neeleman gevraagd de achtergelaten schade kosteloos te herstellen maar er bleek geen overleg mogelijk.
Uiteindelijk hebben wij een andere monteur moeten laten komen welke de schade heeft hersteld en uiteindelijk de foutmelding waarvoor we Neeleman hadden ingeschakeld heeft hersteld. 1 kapotte sensor.

Wij hebben verschillende malen gebeld en gemaild maar reactie van Neeleman blijft uit!

Gewenste Oplossing:

Wij verwachten dat 150 euro van de ons in rekening gebrachte 350 euro aan kosten wordt terugbetaald.

Automatische ontluchter zat los waardoor water de ketel inliep en ketel drukverlies had. (zie foto)
Leiding lekt waardoor aan en afvoersensor niet meer werkte (zie foto)
verschillende andere leidingen lekten of zaten niet goed vast (waterpomp)

Alle klachten die gemeld zijn door Klachtvanbob